System obsługi reklamacji online.

Pomoc

Wersja z logowaniem

  1. Rejestracja w systemie jest darmowa i konieczna do zarejestrowania zgłoszenia.
  2. Jako zarejestrowany użytkownik możesz śledzić historię swoich zgłoszeń oraz otrzymywać informacje o bieżących zgłoszeniach.
  3. Aby dokonać rejestracji nowego uzytkownika należy wybrać zakładkę "Rejestracja użytkownika", wypełnić formularz i kliknąć przycisk "Rejestruj".
  4. Zaraz po rejestracji użytkownika istnieje możliwość logowania w systemie.
  5. Potwierdzenie rejestracji użytkownika zostaje wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  6. Pozostałe dane (adresowe i kontaktowe) należy uzupełnić po zalogowaniu do systemu.
  1. Aby zarejestrować zlecenie należy wybrać z menu pozycję "Start" i wybrać opcję "Dodaj zlecenie".
  2. W pierwszym kroku istnieje możliwość aktualizacji swoich danych teleadresowych.
  3. W drugim kroku nalezy uzupełnić formularz zlecenia, a następnie kliknąć na przycisk "Zapisz".
  4. Po rejestracji zlecenia wysłane zostaje automatycznie powiadomienie potwierdzające rejestrację i informujące o statusie zgłoszenia.
  5. Po zarejestrowaniu zlecenia istnieje możliwość wydrukowania protokółu rejestracji zlecenia
  6. Dalsze etapy postępowania opisane są w powiadomieniach e-mail.
  1. Aby zobaczyć historię zleceń należy wybrać z menu pozycję "Start". W tabeli widoczne są wszystkie zlecenia podzielone na 3 grupy: otwarte, zakończone oraz anulowane.
  2. Aby zobaczyć szczegóły zlecenia należy kliknąć w odpowiednim wierszu na opcję "Karta".
  3. Aby wydrukować dokument należy kliknąć w odpowiednim wierszu na opcję "Wydruk".
  1. Aby zobaczyć aktualne powiadomienia dla Użytkownika należy rozwinąć menu klikając na ikonie .
  2. Pojawi się lista aktualnych powiadomień. Po wybraniu powiadomienia następuje przejście do karty zlecenia, którego dotyczy powiadomienie.
  3. Po przejściu na karty zlecenia powiadomienie zostaje oznaczone jako przeczytane.
  1. Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Dane teleadresowe".
  2. System pozwala na przeglądanie i aktualizację danych teleadresowych.
  3. Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
  1. Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Zmiana hasła".
  2. System pozwala na zmianę hasła.
  3. Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
  4. Informacje o dokonanej zmianie zostaje wysłana na adres e-mail wskazany w danych teleadresowych.
  1. Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Wyloguj".
  2. Następuje wylogowanie Użytkownika i powrót do strony logowania
  1. Należy rozwinąć menu klikając na ikonie z flagą, a następnie wybrać język.
  2. Następuje przeładowanie strony ze zmianą języka