Wersja z logowaniem
- Rejestracja w systemie jest darmowa i konieczna do zarejestrowania zgłoszenia.
- Jako zarejestrowany użytkownik możesz śledzić historię swoich zgłoszeń oraz otrzymywać informacje o bieżących zgłoszeniach.
- Aby dokonać rejestracji nowego uzytkownika należy wybrać zakładkę "Rejestracja użytkownika", wypełnić formularz i kliknąć przycisk "Rejestruj".
- Zaraz po rejestracji użytkownika istnieje możliwość logowania w systemie.
- Potwierdzenie rejestracji użytkownika zostaje wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Pozostałe dane (adresowe i kontaktowe) należy uzupełnić po zalogowaniu do systemu.
- Aby zarejestrować zlecenie należy wybrać z menu pozycję "Start" i wybrać opcję "Dodaj zlecenie".
- W pierwszym kroku istnieje możliwość aktualizacji swoich danych teleadresowych.
- W drugim kroku nalezy uzupełnić formularz zlecenia, a następnie kliknąć na przycisk "Zapisz".
- Po rejestracji zlecenia wysłane zostaje automatycznie powiadomienie potwierdzające rejestrację i informujące o statusie zgłoszenia.
- Po zarejestrowaniu zlecenia istnieje możliwość wydrukowania protokółu rejestracji zlecenia
- Dalsze etapy postępowania opisane są w powiadomieniach e-mail.
- Aby zobaczyć historię zleceń należy wybrać z menu pozycję "Start". W tabeli widoczne są wszystkie zlecenia podzielone na 3 grupy: otwarte, zakończone oraz anulowane.
- Aby zobaczyć szczegóły zlecenia należy kliknąć w odpowiednim wierszu na opcję "Karta".
- Aby wydrukować dokument należy kliknąć w odpowiednim wierszu na opcję "Wydruk".
- Aby zobaczyć aktualne powiadomienia dla Użytkownika należy rozwinąć menu klikając na ikonie .
- Pojawi się lista aktualnych powiadomień. Po wybraniu powiadomienia następuje przejście do karty zlecenia, którego dotyczy powiadomienie.
- Po przejściu na karty zlecenia powiadomienie zostaje oznaczone jako przeczytane.
- Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Dane teleadresowe".
- System pozwala na przeglądanie i aktualizację danych teleadresowych.
- Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
- Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Zmiana hasła".
- System pozwala na zmianę hasła.
- Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
- Informacje o dokonanej zmianie zostaje wysłana na adres e-mail wskazany w danych teleadresowych.
- Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i wybrać opcję "Wyloguj".
- Następuje wylogowanie Użytkownika i powrót do strony logowania
- Należy rozwinąć menu klikając na ikonie z flagą, a następnie wybrać język.
- Następuje przeładowanie strony ze zmianą języka